Internet mobilny?

edytowano 02.04.2012 w Co wybrać
Witam. Mieszkam obecnie w akademiku i potrzebuję stały dostęp do internetu co akademicki internet mi raczej uniemożliwia. Często zrywa lub nie działa ponadto szybkość łącza to zaledwie 400-500 kb/s. I tu się rodzi moje pytanie czy jest jakaś możliwość, żeby podłączyć się do sieci mobilnej. Mógłbym płacić 50 zł/mies. maksymalnie. Nie musi to być oczywiście 20mb/s ale jakby było już ponad 500 kb/s ze stałym dostępem to by było dobrze. Nie znam się na tym za bardzo i czytałem, że na mobilnych są jakieś limity danych. Jeśli siedzę w internecie dość długo + gram w gry po sieci (multiplayer) to czy takie podstawowe 2GB dawane przez Play czy innych operatorów mi wystarczy? Dzięki z góry za odpowiedzi.

Komentarze

• 2 GB to za mało jak na normalne korzystanie z sieci, musisz mieć minimum 5 GB a najlepiej powyżej 10 GB jak chcesz jeszcze jakieś filmiki na YT przeglądać. Zainstaluj sobie program, który mierzy zużycie danych (np. Networx) i zobacz ile aktualnie ich wykorzystujesz, mierz przez ok. tydzień i potem pomnóż przez 4, i to co wyjdzie to minimalny pakiet danych jaki potrzebujesz. Na kartę to jedynie Play albo Orange free na kartę.
  • Ja szczerze polecam Darmowy Internet Mobilny od Aero2

Szkoda tylko że Aero2 robi tak wielkie problemy w udostępnianiu tych kart SIM. Ale chłopaki z Poznania znaleźli widzę na nich sposób Można u nich zamówić zestaw AKTYWACJA + MODEM lub nawet sama aktywację. Ja z tego skorzystałem i jestem bardzo zadowolony. Zamawiasz u nich, a oni odwalają za Ciebie całą czarną robotę (jada osobiście do warszawy i wysyłają do Ciebie Kartę SIM i nowiutki modem 10 kategorii) i internet miałem już po 3 dniach, a skasowali mnie za wszystko 279 zł Gdzie za sam taki modem zapłacił bym 250 zł. Jak widać i na Aero2 znalazł się BAT . Jak by ktoś pytał to mogę podać ich stronkę w w w . i w i n d . p l